In 2015 zijn slechts 3 concerten gegeven en er zijn ook verder weinig activiteiten georganiseerd door de stichting

Op 7 maart gaven Laetitia Gerards (sopraan) en       Ramon van Engelenhoven (piano) een concert en voerden werken uit van o.a. Frédéric Chopin, Edvard Grieg, Francis Poulenc, Giacomo Puccini, Maurice Ravel en Robert Schumann. Het concert werd bezocht door 51 bezoekers en het publiek doneerde € 499,=.

In de bestuursvergadering van 13 mei zijn het jaarverslag 2014, het financieel verslag 2014,
de begroting 2015 en het beleidsplan 2015 - 2016 vastgesteld.

Op 20 september was er weer een benefietconcert door het Jean Pennings MeLoDie Saxofoonkwartet dat werken speelde van o.a. Jean Absil, Gerard Boedijn, Eugène Bozza,
Lino Florenzo, Jacques Ibert en Erland von Koch. Het concert werd bezocht door 35 bezoekers en bracht aan vrijwillige giften € 360,= op.

Op 23 oktober 2015 werd een concert gegeven door Olga Artyugina (viool), Alexandra Ermilova (piano) en Petr Pavlov (altviool), allen afkomstig van het conservatorium van Sint Petersburg. Zij voerden werken uit van o.a. Frédéric Chopin, Gabriel Fauré, Fritz Kreisler, Sergei Ljapoenov, Dimitri Sjostakovitch en Pjotr Iljitsj Tsjaikovski. . Het concert werd bezocht door 50 bezoekers en het publiek doneerde € 580,=.

Er zijn in 2015 geen wijzigingen in het bestuur geweest en het bestuur bestaat uit de volgende personen: M.C. Mertens-Slingerland, voorzitter; L.M. van Overdijk, secretaris;
G.A.M. Teeuwen, penningmeester; C.Ph.H. Hafkenscheid-Claes, lid; P.B. Mertens, 2e secretaris.